Thursday, May 23, 2013

Hyee!!

Assalamualaikum,


:)


Aku kan sebenarnya banyak benda nak cerita. Tapi entahlah nanti jadi berterabur pulak. Okeyy whatever~~
So macam mana duduk kat sini? Duduk jauh dari keluarga, jauh daripada tempat kau dibesarkan? Hmmm just not cool but still acceptable. Aku belajar la nak biasa hidup dengan kawan-kawan yang aku baru kenal. Setakat ni masih di tahap okey. Aku cuma risau bila tiba time tak okeyy~~ Haaa. You know..first impression everything looks good, well, nice and whateverrr~~ Itu yang masih aku tengah nak adapt. So far masalah sekarang ialah bila nak cari makann~~ Aaaaa!!! =,=' Nak makan itu,ini...tapi dalam masa yang sama nak berjimat. Pinjaman tak dapat lagi. Hmm..so this place had thought me to think twice, triple before buy! :O Thats so annoying!! But im still fine. Kann macam banyak pulak speaking kali ni. Antara sebabnya adalah aku satu bilik dengan orang cakap fluent english. Haha. Ianya serba sedikit terpengaruh jugak la. Emm apa lagi aku nak cerita...haa setakat ni baru sekali je aku balik Taiping tu pon bulan lepas. Bulan depan baru balik. So aku memang totally homesick sekarang. Kerja aku memang banyak sangat tapi aku rasa malas sangat nak buat. So sekarang aku memang tengah risau giler. Aku tak boleh fokus dag. Dengan Mp3 buat hal. Aku tak boleh dengar lagu privately. Urghh~ Suasana kat sini bukan macam hostel tapi macam sewa rumah. So pergi kelas pon pandai-pandai la ko nak hidup mak Jemah, cari kenderaan ko. Naik bas. Cari makan. So independent. So and so many soooooooooOOO~~ :) So whatever. Aku banayak kerja sangat nak siapkan. Contoh busines math. Kena buat banyak latihan. Ada kerja lagi. Hahahaha! Aku sudah merasai tekanannya. Sekarang rasa letih mengantuk dan nak tidur. So whatever~~


P/S : I looks into the sky and said " i miss u "
TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: