Sunday, January 8, 2017

SS

Assalamualaikum,




:)



Bertemu lagi di tahun 2017 ni. Alhamdulillah masih dipanjangkan umur untuk menulis diblog ni, Tak sangka pulak aku masih taklupa password nak access blog ni haha. Lama kot aku tinggalkan blog ni. Daripada last post, sampai la post ni. Dah 2017 dah. Mananya nak update hari-hari tu sangat. Hahaha. Update setiap tahun ada la.. Hee~~

Tahun baru azam baru. Cita-cita baru..Hehh cita-cita baru ye. Cita-cita lama ape cerita? Hehe. Yeah kejapkan je rasa masa berlalu. Manusia pun berubah. Kedaan sekeliling pun berubah. :)

Untuk yang macam aku tak seperti tidak sedar diri untuk berubah, amat terasa la segala perubahan. Daripada manusia hingga laa ke keadaan sekeliling. Haishhh.. Ni rasanya bila orang cakap " Bestnya zaman sekolah dulu, rasa nak balik zaman sekolah.." Masa aku sekloah dulu aku tak faham kenapa la orang nak balik zaman sekolah. Dah kerja la syok. Dapat kumpul duit. Dapat beli macam-macam. Haha. Tapi bila dah membesar ni rasa kenangan masa kecik tu lagi best. Tak pusing-pusing nak fikir pasal duit. Pasal tu pasal ni. Tapi ada benda memang la kena berubah ye tak. Takkan la kau nak jadi budak kecik je selama-lamanya. Ada benda indah. Ada benda tak indah. Hidup bagaikan roda.

Di usia yang meningkat ni, memang mengajar aku banyak perkara. (dah mula dah ayat baku) Macam-macam. Macam-macam situasi yang rasa macam nak nangis,terharu, menyakitkan hati, dan macam-macamlah. Ini lah hidup.

Umur dah meningkat. Haha. Hehh..Kerjaya yang actually belum stabil. Kewangan yang masih tunggang langgang. Masa depan yang samar-samar. Dah tahun baru dah ni pon hah..Acano tu yo?

What do you want?

Entahla kadang rasa nak cakap kat orang, "Pray for Me"

Di kemuncak hidup yang nak ke turning point, tapi turning point masih nampak kabur.

......


Kerja hari ni, seem like sigh...~~~



TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: