Friday, September 16, 2011

Mengharap Keajaiban

Assalamualaikum ,

Hello yang tengah membaca dan usha2 blog nih...thanks..: ) (ade ke??..:P)

Hari ni baru balik dari hospital Raja Pemaisuri Bainun..ala yang dekat Ipoh tuh..aku kadang-kadang suka lupa nama dia..macam susah je ingat..entah kalau tempat yang boh nama-nama ni memang aku susah sikit nak ingat..

Hospital tuh dah jadi rumah kedua untuk aku dan family aku..ayah masih tak sedar-sedar lagi..tiap hujung minggu kalau ada orang bawa boleh la aku pi.. tapi sekarang tengah sibuk nak trial STPM..jadi susah aku nak pi jenguk tiap-tiap hari..kalau kat Hospital Taiping senang la sikit..boleh ulang-alik..

Tengok keadaan ayah buat aku sebak sayu je..bayangkan la daripada elok kita tengok orang tu boleh becakap bawa kereta sume..tiba-tiba terlantar kat hospital tak boleh buat apa-apa..semua kena harap orang..rasa macam tak percaya ja..aku pon dah tak tau nak fikir apa...just boleh doa yang terbaik dan mengharap ada keajaiban akan berlaku..yaa orang mungkin boleh tengok aku ketawa, suka ria, muka tak ada perasaan..tapi percayalah kalau sesuatu musibah melanda ahli keluarga kita, mesti kita akan terasa..just cara kita tunjuk berbeza.. :'(

Okey..thanks for reading this..; )


P/S : Amboi-amboi cik Isya kita..bersemangat edit2 gambar semua..pastuh buat dialog sendiri puji diri aishh..tapi xpe naseb cik Isya ni comel ( comel cik Isya < comel cik Intan ^^v ) ...btw tahniah cik Isya sebab dapat markah tinggi untuk BM 1..hasil usaha anda tidak sia-sia...:D

....................................................................................


TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

1 Pendapat:

Isyatilla Idris said...

cik isya doakan semoga ayah cik intan cepat sembuh.. :)

p/s jgk : bru tgk entry cik intan ni. hehe. k finee!! kecomelan cik intan > cik isya.. tepakse lah puji diri sendiri.. :(
heheheee..