Wednesday, October 12, 2011

'Candidate A' Story

Assalamualaikum ,

Hye2 :)

Dah lama nak update tapi keadaan internet yang kejap ok kejap tak ok so tak update la....

Exam STPM nak dekat dah...persediaan?? ermm ntahlah....tapi apa-apa pun tadi buat exam muet speaking..
Muet ni ada speaking, listening, writing, dan reading..tadi buat speaking dulu..paper lain buat bulan 11 nanti...huhuhu..gelabah jugak la walaupun rasa dah cukup prepare...

Aku candidate A. Sebagai candidate A perasaan takut sentiasa menghantui...takut kot..dah la mula-mula kena present..kalau blur2 je macam mana?? Mana sempat nak fikir point kalau aku dalam mood blur2..aishh..erm...takpe2 benda dah jadi pon...toksah pkirlah....dah habis pon...hehehe...:D

Sebelom buat exam muet speaking ni teacher ada bagi taklimat pasal examiners yang akan menilai nanti...berdasarkan apa yang teacher cerita wahh memang strict giler lar examiners ni nanti..memang dalam hati dah rasa macam 'habislah aku kalau tak dapat jawab'...

Hehehehe...tapi sebenarnya tak ada strict yang macam aku bayangkan..ada la jugak die buat lawak jugak..masih boleh blah lagi la..tak rasa gugup sangat la..muka macam garang tapi dalam hati ada taman kott hehe...:)

Tapi kalau bagi markah tak taulah strict die macam mana...harap-harap ada belas kasihan sikit...;)

Tadi masa masuk dalam bilik exam speaking memang aku rasa gelabah, takut, excited jugak la..aura die perghhh membuat jantung bedegup kencang...

Lepas sain kertas yang die bagi...duduk tengok soalan..tengok point aku....perghhh lagi sekali laa...susahnya..apa yang aku harap tak keluar...keluar tajuk lain...huhu...tengok point candidate lain senangnya...tak adil tak adil..tapi nak buat macam mana die dah bagi point tu...nak taknak aku kena huraikan jugaklah....kesudahannya task A sangat teruk...bagi aku...tak performe sebaiknya...geram! Ending yang tak memuaskan..sebab lepas ni tak ada lagi speaking2 dah..hari ini lah yang terakhir...tapi penghabisan yang kurang memuaskan walaupun task B boleh tahan la...aku kena backup balik la dalam task B....group aku telah perfome dengan baik...tak ada yang konker2...yes3..apa yang penting??? Kerjasama!! :D

Sekarang bersedia untuk STPM. Bersediakah??
Hurmm.......................we'll see...

btw thanks cik Isya sebab promote blog saya yee...nah duaposen..:D
blog cik Isya : Ketulusan Aishiteru  bak tigaposen! :D



P/S : YOU HAVE A CHANCE BUT YOU BLEW IT..NOTHING TO SAY EXCEPT SORRY FOR YOUR LOSING.




...........................................................................

TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: