Monday, October 24, 2011

Makanan Favourite Baru!

Assalamualaikum ,

:)

Hari ni aku taknak cerita hal-hal yang menstress jiwa..macam STPM....erm lagi macam peperiksaan STPM yang tak sampai sebulan je lagi...STPM yang penuh suka dan duka...STPM...STPM...STPM..haaaaaaaa memang stress!

Ok lupakan kejap...kejappppp jee :)

Hari ni aku nak ceritakan makanan feveret aku yang baru..hua3..mungkin bagi sesetengah orang aku ni mungkin lambat sebab makanan ni dah lama ada kat pasaran..ececeh...well nak buat macam mana siapa suruh diorang buka francais die lambat sangat..tengok aku orang ke berapa ntah juta yang minat makanan ni..:D


Ok ni la makanan baru yang aku suka giler...tadaaaa!!!










yaaa big apple!! hahaha..suka suka suka :D tiap-tiap hari kawan aku dalam kelas akan dengar aku sebut perkataan 'big apple donut sedapppp',teringin big apple' hahaha..sebenarnya nak umpan suruh diorang belanja...namun begitu....well tau je la tak akan semudah tu la diorang nak keluar duit untuk aku..tambah-tambah lagi kalau nak mengenyangkan perut aku bukannya perut diorang...:D

Aku pun tak pasti la nak jelaskan apa yang specialnya big apple donut ni kat hati aku...ceewahhh...tapi die memang specialnya sukar nak digambarkan dengan kata-kata...bagi setiap orang ada pendapat masing-masing...mungkin bagi diorang big apple ni donut biasa ja....selera kita berbezakan...tapi bagi aku donut big apple dah terlist sebagai makanan feveret aku selain ayam dan ayams.....hehe

Buktinya aku ni memang suka sangat big apple ni masa aku nak balik sekolah tadi...hehe...aku sanggup dengan berpakaian sekolah semata-mata nak beli big apple..mentang-mentang balik sekolah awal laju je...terus pi tesco...dengan uniform sekolah.. dengan beg sekolah pergi big apple...huahuahua korang sanggup?? :D Padahal baru je makan hari jumaat hari tu...hehehe...well3

Sila jangan jelezzz!! :P

Ok itu je nak cerita hari ni..terima kasih sudi singgah...lain kali singgah lagi yee....;))


P/S : Setiap hari adalah hari mem'belon'kan diri...asyik makan dan makan dan makan dan makan  =,=



.........................................................................................



TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

2 Pendapat:

noramalinayoup said...

wah....begitu yerk kamu sekarang....hahhahah....paling bez sekali mesti la yang oreo tuh kan...sedap2x...feveret aku tuh...hahahaa.tapi dah jemu selalu makan...weee.....

SyazZ Rina said...

hua3 begitulah nampaknya :))..aku suka yang coklat,strawberi pon jugak :D untungla jemu byk duit leh makan hari-hari......