Friday, April 13, 2012

Cenggitu - Cenggitu Je

Assalamualaikum ,


: )


Hye bloggers , Hye readers , Hye friends , Hye yg sudi menyinggah di blogku ini...: )))

Update kali ni update cenggitu-cenggitu je sebab kehidupan aku sebagai penggangur tak ada aktiviti yang excited untuk aku ceritakan...rutin harian aku sama ja setiap hari...muehehehe~~ mungkin sama ja dgn aktiviti anda anda dan anda : )

Aku tak boleh bebenor kalau terperuk dalam rumah sehari , lama-lama...mesti nanti macam-macam hal aku fikir...antaranya kahwin...kehkehkeh...well2 semenjak tengok ramai orang kahwin muda nih..mula otak ni ligat fikir ke arah tu...hahaha...sebab tulah aku tak boleh lepak kat rumah lama-lama...pantang kawan ajak keluar...zasss!! laju je...hehe

Tapi tulah keluar hari-hari pon bosan jugak....duet pon laju je keluar bagai air sungai yang mengalir deras....ceeewahhh...dah la tak kerja....habis duet dalam dompet aku...maka habislah segala-galanya...perghhh!! Tak boleh jadi macam nih...banyak benda lagi nak beli...so terpaksa la kawal mood nak keluar tu iye dokk..^^v

Hari ni aku tak boleh tahan nak duduk rumah keluar ambil angin kejap...hehe..tu pon dah lewat..aishh memang ponn~~ =,= tak molek langsung..huhu...jalan-jalan tengok pemandangan...pusing-pusing lake sorang2...ohh aku memang takda kerja....aku dah taktau nak pusing mana lagi...taman tasik je tempat die kaler hijau...padahal nak jalan jauh....muehehehehe~~ Masa nak balik risau jugak aku tengok pemanduan orang profesional nih...maklumlah aku masih segar dan hijau lagi dalam dunia pemanduan kereta nih...hua3...takot aku yang berhati-hati diorang pulak tak berhati-hati...aishhh...aku main race2 kot dengan pakcik teksi...haha..cehhh!! Lagi aku bawa laju....lagi pakcik teksi tu bawa laju....aku memang pantang sikit kalau ada kereta potong aku....berlagak sikit...hahahaha~~ tak tau la kenapa memang tak suke orang bawa motor ke kereta ke aku tak suka orang potong aku....bila diorang potong aku rasa macam aku nih bawa sloww sangat...haha!! Aku tak bawa sloww okayyy!! : P Last2 aku bagi la pakcik teksi potong aku...tak baik berlagak sangat...hehehe ^^v


Okayy itu je aktiviti aku yang tak seberapa best sangat...nanti kalau ada aktiviti best-best boleh la update lagi...^^v








P/S : Bukak radio dengar lagu cinta je memanjangg...untungnyerr dilamun cinta : )

TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: