Tuesday, April 3, 2012

Tutup Sudah...

Assalamualaikum ,



Ermm Ermm Ermmmmmmmm........ +_+ Huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

Ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Okay pehal la pulak nih?? Ianya menunjukkan aku sedang bosan! bosan! Apa pon tak boleh! Tak ada benda nak taip sebab tak benda nak stori mori......sedang dalam mood bosannnnnnnn.........hohohoho

Okay kali ni update..sebab ada idea....haaaaaa!! akhirnya ada jugak idea ko ekk...keh3..Ya jenoh selongkar kepala otak idea apa la yang bagus nak tulis nih...haishhh..then dapat la idea nihhh...

Haaa hari nih dah masuk 3 April 2012 so dengan ini habis sudah tempoh yang diberi untuk sesiapa yang ingin memohon masok upu bagi STPM macam aku....dah tutup dah yop oii!! Tu lah lain kali isi awal2...hehe...aku alhamdulilah dah isi dah walaupun berapa kali kemaskini....walaupun entah tak tau dapat ke tak.....walaupun berdebar-debar masa nak klik 'sah dan hantar' ...... walaupun hati kecil berkata-kata " Ermm dapat ke idokk??? dapat ke idokkk??? ermmmm kalau tak dapat????? haaaa????? ermmm??? tawakal je lahh jang oii......huk3" sangat takot wowww...ermm ape-ape pon ready je lerrr......hua3....sama-samalah kite berdoa supaya aku dan rakan-rakan dapat menyambung pelajaran......amin3....takott!!! T_T

*Erm tak suke bila kena baca2 balik ayat aku tetibe tak best....<<<<<< ( macam ayat ni paham ke? memang tunggang-langgang kan3...hohoho ) =,=







P/S :Apa ada pada perasaan aku sekarang??? Keliru.........
TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: