Wednesday, August 29, 2012

Celoteh ' Nenek '

Assalamualaikum ,


: )



Photo: visit us at >♥www.art2shere.blogspot.com♥


ohhohohoiiii hoii !! mood raya dah habis : ( orang dah mula bercerita pasal kerja, sekolah, assignment, haaaaaa!! aku? takda apa-apa nak cerita. Sob sob sob ( Bajet sedih... )

Semua orang akan berubah kan kan kan??? huhuhuh...... Hahaha..pehal la minah ni emo tak tentu pasal...Okayy2! terus terang ! Straight to the point ! Hidup kita bagaikan roda..selalu dengar orang cakap macam tu..iye kadang-kadang nampak jugak kelogikannya. Apabila kita berada di bawah kita mesti akan cuba nak ke atas kan? Kalau tak takkan lah Neil Armstrong ( baru aku tahu die orang first naik ke bulan...huhuhahahihi ) naik sampai ke bulan yang tinggi ke langit kan? So macam tu lah kita...mesti nak hidup kita sentiasa ada peningkatan kan ? Siapa taknak kemajuan beb? Siapa?? Siapa yang taknak orang tu tersangatlah rugi.. Kemajuan boleh dicapai dengan ilmu..tak kira ilmu itu langsung ke secara tak langsung ke ilmu tetap ilmu..mak ajar memasak tu pon ilmu jugak tuu..tak semestinya dekat sekolah je kita dapat ilmu..kat mana-mana pon boleh....jika ingin kemajuan carilah ilmu...

Okayyyyyyy !!! 

Akukan sebenarnyakan kan kan kan...gembira, sedih, seronok, sayu, sebak, merana, rindu, sayang, cinta, kasih, ceria, tersenyum, gembira lagi, sebab tak lama lagi kawan-kawan aku akan menjejak kaki ke menara gading..tinggal beberapa hari je lagi..mereka akan tinggalkan bandar yang mereka diami selama berbelas-belas tahun ni untuk menuntut ilmu di negeri orang. Aku aku aku..aku tak payah la tanya..lalalaala ~~ takpa2 aku happy sangat untuk diorang. Rezeki diorang. Aku sapa suruh tak belajar rajin2. Okayy tak perlu kata-kata atau unsur nasihat untuk aku. Sendiri buat sendiri tanggung. Sekian. Sambunggg....Aku harap diorang akan berjaya di menara gading. Dapat bawa pulang segulung ijazah ; ) Nantikan diorang adalah kawan baru tu.. Seronok dapat kawan baru. Tambah-tambah lagi lain-lain negeri. Memang memang. Hehe. Yang mungkin best sikit tu kawan yang dapat pi sabah. Hehe. Seronok ulang-alik dapat naik flight. Alhamdulilah apabila kita mencari ilmu macam-macam pengalaman kita boleh jumpa. : ) 

Ucapan : Hua3 ada ucapan khas gitu.. Lantaklah takda sapa baca pon tapi nak tulis jugak..Semoga Berjayaa !!! I Love uolsss so much !!! hahaha...sila geli ~~~  Semoga berjaya. Aku happy korang berjaya ke peringkat seterusnya ! Serius ! Korang memang kawan yang membahagiakan : ) Seronok sebab pernah jadi classmate korang. Aku doa korang berjaya sampai graduate dan dapat kerja yang bagus. Stadi elok2. Peluang datang hanya sekali. Good Luck again !! Aminnn... ^^v


Picisan gambar sebagai kenang-kenangan..
di mana kita takkan boleh kembali ke zaman itu..
:' )





















* copy paste dari fb teacher dan aku ^^v

Ini je yang termampu dari aku..doa yang terbaik untuk korang : )



P/S : Sedang merancang perjalanan hidup.... ( kahwin tak kahwin, kahwin tak kahwin...hehe )

TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: