Saturday, May 21, 2011

Cerita Hari Ini

Assalamualaikum,


Hari ini agak penat juga. Tapi rasa puas hati gila dapat tengok wayang juga. Iyala selalu dok dengar orang pi tengok wayang akhirnya dapat juga aku tengok wayang hehehe.



Cerita apa aku tengok tadi? Tentulah cerita Nur Kasih The Movie. Cerita tu tengah hot sekarang. Ramai orang dok komen cakap cerita tu best. Aku apa lagi cepat-cepat la nak pi tengok. hehehe.
Sebelum cerita Nur Kasih ni keluar kat panggung cik Masitah dah ajak tengok dah. So aku pun apa lagi cepat-cepat la ajak dia. Kitorang pi dua orang ja. First time date dengan cik Masitah. Hahaha.
Masa nak beli tiket tu ramai juga la orang. Alhamdulilah dapat la juga tempat walaupun agak bawah-bawah.

Ermm cerita Nur Kasih tu bagi aku boleh la tahan. Dia ada sedih dan kelakar dia. Part yang sedih tu bagi aku tak la sedih sampai menangis tapi ada la rasa sebak. Part yang mana masa Adam nak mati tu. Lepas tu ada budak tu sanggup berkorban nak derma jantung dia kat Adam. Lepas tu part yang Adam cari cincin Nur Amina masa diorang insiden. Adam hilang. Nur Amina tak putus-putus cari Adam. Akhirnya berkat kesungguhan dia dapat gak jumpa Adam.

Part yang kelakar tak kelakar sangat pun masa tiba-tiba je muncul Nur Amina yang tua. Sebenarnya yang buat aku rasa lawak bila cik Masitah tiba-tiba je gelak bila muncul Nur Amina yang tua dengan spontannya. Hahaha. Orang lain dok tengah feel pun boleh kacau. Iye la mula-mula tunjuk sikit-sikit pastu terus tunjuk muka. Aishh aku pun tak tau nak cerita macam mana. Kena tengok sendiri bagi pendapat sendiri la senang :)

Pada hari yang sama cik Pija, cik Shahira, dan cik nisak pi Ipoh untuk perlawanan futsal. Ermm sedih la tak dapat pi. Aku nak pi tapi tu la ada sebab yang tak boleh dielakkan aku tak dapat la nak pergi. Sedihh kot. Tapi berdasarkan keputusan yang diumumkan oleh cik Pija kat fb tadi, diorang main dengan agak baik. Yeah..they play perfect without me! Ermmm. Tahniah.



...........................................................................

TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: