Thursday, May 12, 2011

Happy Birthday!!

Assalamualaikum,





Tanggal 12 Mei 2011 cukuplah umur aku 19 tahun.Alhamdulillah aku masih diberi peluang untuk melihat dunia. Bersyukur ke hadrat Ilahi kerana aku masih berpeluang untuk bernafas dengan selesanya di muka bumi ini.Huhu.

Biasalah bila umur dah bertambah ni takdanya sambutan yang meriah. Cuma jalani aktiviti harian macam biasa. Btw terima kasih banyak-banyak kepada yang sudi meng'wish'kan Selamat Hari Lahir,Happy Birthday kat aku. Korang memang terbaik!! Sayang korang!! :))

Cik Afiza kata dia nak belanja aku tapi tak tau nak belanja apa. Tapi atas faktor cuaca yang tidak mengizinkan takdak rezeki la dia nak belanja aku. Tak apa la tahun depan masih ada..hehe..:D

....................................................................

TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: