Saturday, June 18, 2011

Result oh Result

Assalamualaikum,

Hari ni semua orang nak touching2. Tak faham la aku. Sebenarnya termasuk juga la diri ini sekali. Semua orang nak moody2. Fuhh giler tak ada mood aku. Dah la tengah panas hati sekarang. Emmm......

Okay2 lupakan je la..

Ermm result PPT aku a.k.a Peperiksaan Pertengahan Tahun


Eko = naik banyak sikit tapi hati banyak gumbira sebab ada peningkatan...kena USAHA lagi :D

P.p = naik sikit saja. Tersangat tidak puas hati. Patut dapat lebih baik. Usaha lagi. GAMBATE2 :)

BM = Ermm tak pasti la sebenarnya naik ke turun tapi kena usaha lagi. CHAIYOK!! ;)

P.A = Jatuh teruk. Jatuh gedebuk! gedebuk! gedebuk! ouch!! sakit!!!! Kena usaha lagi. FOCUS2!!

MUET = Alhamulillah leh la tahan. Bersyukur. Tapi kena maintainkan usaha. Tak boleh leka!!

Kesimpulannya : Usaha tangga kejayaan!! Jangan dok main2 dah. Study smart!!







.....................................................................

TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

2 Pendapat:

saye said...

yaa..
usaha tgga kjayaan..
hehee

SyazZ RIna said...

hehe..mari la kita sama2 berusaha..:D