Tuesday, November 1, 2011

Sekuat Besi Bukan Serapuh Ranting

Assalamualaikum ,


:)

Tengah-tengah menjaga ayah rasa nak update je sebab laptop dah depan mata :)
Oh ayah dah balik rumah...senang sikit tak payah dah mak nak ulang-alik hospitalkan...:)

Ermm tadi jenguk2 la fb..tak ada apa yang best pon...line internet pon slow macam kura-kura..malas betol kalau line dah slow ni...menganggu mood saja...tapi boleh je update status..luahkan perasaan ja...heee..lepas geram line internet slow sangat...=,=

Fb pon dah nampak kusam je...nampak dah hilang seri je...semua orang yang pernah rajin on9 dulu semua dah jarang-jarang on9...sibuk agaknya...tapi tabik jugaklah sebab diorang berjaya hidup tanpa fb...lain la aku hampir tiap-tiap hari boleh tengok aku on9...tapi dok senyap je...jenguk2 macam tu je...well aku on9 macam orang tak ambil exam..=,=






Yaa kuato ataupun kata-kata hikmat di atas amat menarik perhatian... ' you never know how strong you are until being strong is the only choice you have'

Kita tidak akan tahu sejauh mana kekuatan diri kita sehingga tinggal kekuatan je yang ada untuk kita terus hidup....itulah sebenarnya kekuatan kita...yaa itulah makna ikut pemahaman aku....walau apa pun berlaku kita kena kuat..kuat iman,kuat mental, kuat fizikal...hidup ni macam-macam cabarannya...kalau kita lemah kita akan tersandung di tengah jalan...kita kuat untuk terus hidup untuk terus tersenyum untuk orang lain...


Semua orang ada masalah...tapi cara kita selesaikan masalah tu yang penting...orang lain mungkin takkan faham masalah kita...biarlah....kita bukannya mahu minta simpati....sentiasalah fikir positif..setiap masalah ada jalan penyelesaiannya....jangan lupa berdoa supaya kita dapat selesaikan masalah kita....:))

'Apa yang aku perlukan sekarang ialah kekuatan...kekuatan untuk diri aku, untuk orang sekeliling aku...'

:))

Tetibe je rasa nak tulis pasal kekuatan...:P kekuatan mental bukan fizikal...:))


P/S : Melihat mereka tertawa adalah antara saat yang menggembirakan aku.....keluarga,kawan,dan semuanya :D

.................................................

TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: