Sunday, December 4, 2011

Busuk Kot~~

Assalamualaikum ,



:)


Sejak dok asyik berehat sambil menunggu hari periksa kembali lagi (macam tora datang lagi!! hehe) lebih kurang seminggu je lagi memang aku rajin nak menghupdatekan blog dan menjengah ke laman muka buku...ceewahhh! Bukannyer rajin nak menelaah buku...ish3 =,=

Time cuti sekolah dan rehat sebentar sebelum periksa ni memang selalu la jugak terlajak tidur...:D Well biasalah kena dapatkan rehat yang cukup untuk menjana minda...keh3 Memang selalu kena bising sebab terlebih menjana minda gamaknyer...:P Tak pe aku telinga kebal =,=

Okeyh itu sebagai intro je...bak kata aku sebagai penyegar mata dan hati...segar tak?? mesti segarkan ;D

So ini lah kisahnyer...

Busuk..Tangan aku busuk...dari pagi..maksudnye pagi yang sikit lagi nak ke tengah hari sampai la sekarang...mungkin sumpahan ker sampai tangan aku busuk?? busuk betoi...sape mau hidu?? sila mai jangan segan silu....hehe
Okey bukanlah sumpahan sebenarnya...tak baik tak baik....jadi betul kang....ish tak nak tak nak....minta simpang.....Tangan aku busuk ikan sebenarnya...aku kan rajin menyiang ikan segala bagai...(rajin keww) aku pon tak tau la silap tang mana or aku tak guna tips yang sepatutnya...ade tips ke?? entahlah..huhu.. yang pastinya tangan aku sekarang dah bau busuk ikan...dah macam-macam produk saya guna (macam kenal je ayat...terima kasih alma) macam -macam sabun dah aku sapu, tonyoh tetap tak hilang...aduyaiii...macam mana ni????? Esok hilang la kot..........huhuhu ~,~



P/S : Mungkin ade tuah kot sapa tau?? :P


..............................

TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: