Thursday, December 8, 2011

Masih Mood Exam

Assalamualaikum,

:)





Hahaha ingatkan aku dah tak ada exam...rupa-rupanya...jeng2...aku memang suke buat2 lupa...=,=

Memang memang renyah betoi nak tunggu 'kembali menduduki exam' lama-lama nih...mood malazz aku naik mendadak...aishh...

Bila orang datang rumah je mesti tanya exam dah habis?? Exam habis bila?? Rasa nak je cakap dah habis exam :D sambil tersenyum tersipu-sipu malu...(blueekk) =,=


Semua yang tanya soalan-soalan tersebut semua sama macam aku....pelbagai persoalan yang timbul..

Kenapa la diorang tak bagi perabih teros je...sekali harung je...
Jenoh la ang nak tunggu....
Ish3 lambatnya habis...
SPM dah habis pon....


Aku pon tertanya jugak....tau tak penantian untuk penghabisan dan kemerdekaan dari exam ni sesuatu yang sukar....oh noo!!! =,=

Tapi aku kena fikir positif jugak...mungkin diorang tau orang macam aku nih kurang baca buku so diorang bagi la gap yang laaamaaaaaa untuk orang 'rajin' macam aku nih pi baca buku....jangan dok nak on9 ja...=,=

Well diorang memang memahami.....thanx :)

*perkataan 'diorang' aku tak tau nak tuju kat siapa...pemeriksa ka,encik2 tukang buat jadual ka, dan seantero  dengannya.....kaa....konfius :O



P/S : Rajin betoi on9....esok nak periksa nganga je la...=,=


....................

TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: