Wednesday, January 11, 2012

Senyummmm :)

Assalamualaikum ,


:))





Hari ni mood aku baik nak senyum2 je memanjang...aku tak nak dah bad mood...tak baik untuk kesihatan...
Tapi esok lusa tak tau la pulak boleh mai bad mood aku....manusia tak sempurna...ada kala sedih ada kala gembira...ya dokkk??? :D

Hari ni pi jejalan dengan cik Afiza...tawaf satu tesco dan ts....memang kami rajin memanjang kalau soh pi berjalan-jalan nih..hehe

Sambil jejalan tu tengok la jugak barang yang boleh dibeli..well alang2 dah jejalan tuu memang tak sah kalau tak pi membeli ye dokk?? hehe..aku ponn tak terfikir nak beli sebenarnya..tapi apakan daya nafsu nak beli tuu membuak2 kencang...duet ponn dah ada....barang pon dah sesuai dengan badan...apaaa lagiii...shoppiinggg !! iyo saya suka shoppinggg !! haha !

Shoppingg apa?? ala shoppingg yang pompuan suka...shoppingg KASUT , shoppingg BAJU , lepas tuh shopping barang2 rumah sikit...(banyak betoii duet aku walaupon aku penganggur..hurmm musykil2) penat2 shopping, makan2 pulak....makan kfc je...: ) hoho :O

Haha ! memang gaya hidup seorang yang bujang lak kot...tapi memang aku kalau ada duet dalam poket memang larrr.....nak2 aku memang tak dak barang tuh...laju je nak beli....tapi tu lahh kalau beli tak merancang ni pon bahaya...tengok2 dompet aku dah kempis...hoho...memang laju....dah la tak kerja...ish3

Lagi satu bila dapat cocok duet tu...tercocok pulak lebihh dari yang dikehendaki....ermm...macam mana tuu??memang2.....ni mesti gara-gara aku terpengaruh dengan orang depan aku tuu...tu la orang cocok duet pi usha2...huhu...kan dah terkeliru sendiri..duet dah keluar banyak baru tepuk dahi...hohoho :O

Apa-apa pon..mood aku hari ni agak baguusss...sapa nak cari gadohh jomm semangat nihh..hehe......xdala....melawok jaa....xreti aih nak gadoh2 nih...: D


P/S : Sangat suka shopping ! Duet habis baru nangis tertonggeng-tonggeng.....=,=.....
TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

2 Pendapat:

saye said...

0o.. pegi jalan-jalan x ajak sy pun. ye dok??
hehee.. well, penganggur mmg selalu byk duit. sbb byk duit yg menganggur tu. hahaaha.. :D

SyazZ Rina said...

haha...ajk dh, cik isya jual mahal...:P
haha..betoi la tu penganggur mmg selalu byk duet...sapa kata penganggur xdak duet..:D