Sunday, March 18, 2012

Cubaan Pertama...Alamakk!!

Assalamualaikum ,


: )



Hye!! Ape khabor all the readers sekalian?? Sihat?? Semoga sihat semuanya....: )

Hohohoho...cubaan pertama apa yang alamak sangat nihh...masuk pertandingan mentor musim ke-6 ke?? Ke haaa tak ada apalahh...hehe...suke melalut terlebih-lebih sudah ~~

Ni haa tadaaaa!! First trial ever!! Semenjak 19 tahun yang lalu dan entah berapa bulan =,= ...ohh sikit lagi je nak 20 tahun dah...wuuuu~~













Hahaha! macam tak jadi je kan?? Ntah pape ntahh laa aku buat nihh...hehe~~ Ni pertama kali buat kek...Memang pon dah tua2 macam ni baru nak buat...ok belom masok 20-an belom tua lagi...hehe..Selalu aku hanya jadi assistant yang setia menghulurkan bahan je...tapi sekarang nih aku lahh tukang buatnya pulak...Ni semua gara-gara nak belajar buat benda baru...dan naik jeles kawan-kawan lain boleh buat kek sedap2...so terjadilah eksperimen yang tak berapa nak jadi nih...hihi..first eksperimen kott...takpe cubaan pertama gagal cuba lagi sampaiiiiiiii berjaya jugak..!! : D

Ermmm walaupun rupanya tidak menjadi idaman kalbu...tapi rasanya...macam mana pulak dengan rasanya?? Ermmm bagi aku....ermmmmmm okayy laa...rasa la jugak kek coklat yang tak berapa moist...=,= masih lagi boleh ditelan dan dinikmati pada waktu senggang...hehe...sedappppp tauuu ~~ : )

Kali ni mak pulak setia menjadi assistant dan aku chef..haha! Chef yang tak diiktiraf...bahan sudah dibeli lamaaa dah baru semalam berpeluang nak buat...hehe..aku memang macam tu...mula bukan main semangat nak buat kek coklat moist2..lepas dah beli ada ja alasan malas nak buat pulak..ish3..tapi apa-apa pon tadaaa...kek yang sudah siap yang rupanya sangat 'cantik'...hehe ^^v 

Ehh kalau ada siapa2 nak tempahh kek nih boleh laa inbox yee...sedapp tauuu!! Hahaha!! Okayy mungkin belom masanya lagi....: D



P/S : Menunggu dan teruss menunggu.....




TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

4 Pendapat:

saye said...

wahh intan dah pndai buat kek.. blh bkak bisnes la lpas ni. hehee..

Nabila Aziz said...

takpe..keep trying..huhu :)

SyazZ Rina said...

hehe..yaaa kite join venture kalahkan carmalina..hahaha!

SyazZ Rina said...

Hehe...tq..yaa akn teros mencoba hehe :D