Sunday, May 6, 2012

Ermmmm....

Assalamualaikum ,


: )


Pejam celik pejam celik dah masok bulan Mei...rasa sekejap pulak masa berjalan...huhu...Bulan Mei ni macam-macam sambutan ada...keh3...suka sangat bulan Mei....ada hari Ibu, ada Hari Guru, ada Hari Buruh, ada Hari Istimewa aku...hehehe...dan lain-lain... : D

Okayy bukanlah nak cerita pasal bulan Mei semata-mata...intro untuk bulan je hehe.

Tadikan rasa bosan sangat...so pergilah joging sorang-sorang kat lake...bukan tak nak ajak kawan tapi macam dah lambat dan keputusan segera....ceewahhh..huhu..so pergi je lah sorang-sorang... : ) Tak kisah sangat sebab ramai orang taklah sunyi sangat...Masa tengah nak otw nk balik tuh....tiba-tiba adalah kapel ke ape tak tau...pakwe die tetibe je cakap kat aku sambil berjalan-jalan dengan makwenye.... " Joging la...(sambil tengok kasut aku dan aku...) Malas...bla bla bla bla.... "  Lepas tuh aku tak dengar dah apa die cakap sebab sambil jalan die cakap...bertentangan arus...ermm mestilah die cakap kat aku sebab setahu aku mereka tidak memakai kasut joging...dan die tengok kasut aku...aku hanya tunduk buat tak tau ja dan aku sorang ja rasanya kat situ...ermm yang geramnya die cakap malas ape benda ntah...tetibe je die pakwe tuh....aishh...

Lepas tuh terus pergi pasar malam...banyaknya kereta...aku yang kehausan tahap tak boleh kawal rasa macam nak langgar je semua kereta yang ada...sejak ada expo tuh parking mesti takdak...rasa depa patut cadang buat expo kat tempat selain parking kereta atau buat parking kereta yang baru....aishhh rimas sihhh...punca la berlakunya satu kejadian yang tak diingini....ermmmm...aku pusing2 kali pertama tak jumpa parking....sabarr....pusing kali kedua tak jumpa jugak....sabarr....pusing kali ketiga.....shrekkkkkk grekkkkk!!! Arghh memang punca....tahap kehausan aku menyebabkan aku jadi gelong2...bukan mabuk tapi susah bila kepala dok asyik memikirkan ayorrr jo...=,= sekali aku tergesel dengan kereta orang....damn! aku bebai sorang-sorang dalam kereta jugaklahh....aishhh....takot sangat nanti orang kejar pukul...ermmmm...lepas tuh elok pulak dapat parking....aishhh...teros kol masitah....luah perasaann sebab takot sangat....lepas dah lega sikit baru keluar....tengok kereta aku....terok jugak wei !!! ermm tak tau lah nasib kereta yang aku bergesel tuh....tak tengok pon sebab tak berani....huhu...harap2 okayy2 jelah kereta die...dah ramai saksi!! ermmm maaf aku tak sengaja....ermmmmm

Masa kat pasar malam terserempak dengan cikgu Ibrahim...cikgu eknomi STPM...hehe...tak sangka la die ingat lagi muka aku....dari hasil kajian aku....tak ramai cikgu akan ingat muka aku...kah3...sebab aku memang susah nak dicam...aku kurang menonjol dari segala aspek..adehh...huhu...tapi bila ada cikgu yang masih kenal rasa terharu jugak...hehe...aku dengan muka letih mampu senyum ja...aku tak larat giler nak sembang even nak jalan pon dah rasa tak daya...lemah betol tak cukup vitamin nih...haha... Lepas tuh cikgu tanya... " Buat apa sekarang?? " aku dengan sambil jalan tak tau segan la nak berhenti...hehe...dengan selamber badaknya cakap... "tengah jalan-jalan...(sambil teros jalan kedepan..) " aku rasa aku macam mamai sebab letih sangat...aishhh cikgu saya tak sengaja nak cakap macam tuh....ermmm =,="






P/S : Macam-macam : P
TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: