Friday, August 23, 2013

Square

Assalamualaikum ,



:)


Haii..
Hari ni aku berada dalam mood yang berbolak balik..
Macam-macam emosi ada..
Aku dah tak tau nak rasa apaa..haish

Pernah tak rasa kecewa?
Kecewa..hmm
Aku tengah kecewa sekarang..sebab tu berperenggan post ni
Tau tak sekarang macam-macam aku fikir..ahh memang tak tau la kan..
Keluar berseronok jumpa kawan-kawan tadi rasa separuh je seronok tu..
Iyelah takkan nak bad mood jumpa orang sebab bukan salah diorang..
Aku perlukan ketenangan..

Kadang-kadang rasa macam tak guna je kan sebab tak pernah buat orang yang kita sayang happy..
Kadang-kadang aku rasa macam tu..
Haish sampai tak sanggup nak tengok muka pon..
Sebab serba salah..
Rasa tak guna..
Menangis pun tak guna kalau tak usaha..


I'M SORRY

P/S : Kecewa yang tak terucap....
TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: