Thursday, December 11, 2014

Masih Disini

Assalamualaikum,


:)


Haiiii!!! Rindunya nak berblog balik!!!Tak tau nak cerita macam mana rindunya kat blog sekarang nih..hehe..Hmm nak cakap sibuk tu hmmm entahlahh benda lain boleh buat pulak macam tengok movie hohoho.

Sekarang banyak sangat perkara dah berubah. Aku,teknologi, dan orang sekeliling..Ya Allah betapa rindunnya aku dekat mereka. Haishh Terimbau-imbau kenanangan.. Rindu korang sangat-sangat. Kalau dulu facebook jadi medan utama untuk kitorang berhubung, lihar perkembangan masing-masing. Tapi sekarang dah ada whatsapp, wechat, Instagram.. Nak tau perkembangan diorang tanya atau tengok kat situ je. Kadang-kadang kat facebook pon masih ada yang aktif. Rinduu..

Alhamdulilah aku masih disini. Intan masih hidup lagi. Hihi. Kehidupan aku setakat ini alhamdulilah. Biasa-biasa ja. Belom ada agenda nak kahwin lagi. Jangan risau kalau ada aku mesti jemput. Kah3. Haha. Entahlah semakin meningkat usia aku ini aku asyik disogokkan dengan cerita kahwin sahaja. Yangsebaya aku ramai yang dah kahwin. Haishh macam mana la aku tak terfikir hal kahwin. Haha. Tapi untuk aku belom lagi. Stay macam ni je. Chill! Since kawan-kawan rapat aku belom kahwin lagi memang la aku boleh chill.Haha. Tapi betulkan niat. Bukan nak kahwin sebab kawan kita nak kahwin okeyy. Hidup bukan fikir pasal kahwin semata-mata. Mahalkan dirimu. Simpan untuk yang halal okeyy. ;)

Cuma nak cakap lagi..tetiba rindu kawan-kawan lama aku. Nak nangis. Hehe. Sekarang. Aku yang sekarang bukan yang dulu. Of course people change right. :D Mentally...Physically... hehehe. Alhamdulilah hidup aku semakin bewarna-warni. Aku kenal macam-macam orang. Mereka mengajar aku banyak perkara tentang hidup. Hidup jauh dari keluarga juga mengajar aku untuk berdikari. Semua perkara kena buat sendiri. Tiada emak untuk sediakan semua. Hua3 Tiada yang terbaik selain rumah sendiri. :)

Insya Allah tinggal setahun setengah lagi untuk aku habiskan pelajaran aku di Shah Alam ni. Gambate!! Menggenggam segulung ijazah menjadi idaman..yeahhh!!

Okeyylah setakat ini sahaja untuk kali ini.. semoga berjumpa lagi!

;)
TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: