Monday, July 11, 2011

Aku Perlukan Internet!!

Assalamualaikum,

Hari ni aku nak post entry pendek je.

Dah berapa hari dah line internet kat rumah aku tak boleh pakai. Akhirnya aku terpaksa la jugak melayangkan RM aku kat cc ni demi memuaskan nafsu aku. (haha..gilerr) Aku rasa semacam je bila tak on9 lama sangat. Badan rasa macam tak sihat semacam je. Nak buat kerja pun takda mood. Wahh aku memang tak boleh hidup tanpa internet. Macam ada yang tak lengkap. Hari-hari aku macam tak sempurna.( Wahh suda angau laa..) Mandi tak basah ,makan tak kenyang..haha..sangat serius!! Pecah rekod jugak la aku bertahan dalam lima ke enam hari. Arghh tak sampai seminggu pun. Internet dah jadi sebahagian hidup aku. Ermm macam mana la kalau aku duduk kat tempat yang tak ada internet, kat kampung. ermm memang adoii la jugak...

Tapikan sangat tak selesa bila on9 kat luar ni. Semua pergerakan aku kena kawal. Tak boleh gelak huhahuha kuat2. Rasa macam ada je orang yang curi-curi tengok apa yang aku buat..ada ke?? ni nak toleh kiri kanan pun segan. buat keras je la depan skrin komputer ni..hahaha..hentam saja..:P

Ok la setakat ni je la mampu aku tulis. Nak cerita lebih-lebih takut duit melebih-lebih pula melayang. Hahaha
 :D

EXTRA : Ni aku tak tau la duit cukup ke tak..dah lepak lama dah ni..aishh..tawakal je..(mintak2 cukup duit kalau tak malu sat la..huhu)

......................................................................................

TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: