Thursday, February 16, 2012

Cerita Hati #2

Assalamualaikum ,



Sekarang nih mood sangat sensitif...kalau sesiapa buat salah sikit je or cari pasal ke memang rasa nak melenting , merajuk , cari gaduh....tak tau laa...nasib je kalau orang yang cari pasal tu tak ada depan mata...kalau tak tak tau apa akan terjadi kat die...ngeee~~  ^^v dan kalau terasa dengan perbuatan aku tu sorry to say...mai la cakap depan2 suruh aku mintak maaf ke belanja kfc ke...kalau dok senyap je aku memang tak akan kisah....ngeee~~~

Hari ni bosann sangat...ingat nak blogwalking tapi tak tau nak terjah blog mana satu...tengok macam ramai dah jarang-jarang update..aku je rajin update...hihi

Yeah aku masih lagi mengulang rutin yang sama dalam hidup aku...ngeee~~ orang lain dah move on pon...cari kerja , dapat gaji boleh belanja kannn....ngeee~~~ 2 bulan setengah untuk rutin yang sama....no complain at all...tapi ni bukan complain ke?? okeyh aku manusia biasa kuat manalah aku nih ada jugak kelemahan aku....okeyhh....tapi yang ni bukan laa totally aku complain dan nak tinggalkan semua nih...aku just nak fresh air...udara segar...new environment....tu je...nothing more nothing less.... : ))



P/S : Apabila takdak mood sume tak jadi....
TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

1 Pendapat:

Isyatilla Idris said...

wow wow woww.. haha
dh ad cerita hati part 2 dh.
sy tggu part 3 pulak
hehee.. Ha ! jgn lupa on9 tw.. :)