Wednesday, February 8, 2012

Ke Mana Kau Menghilang Sahabat ??

Assalamualaikum ,


Kemanalah sahabat aku yang rajin lepak2 dengan aku kat fb tu pergi..??
Puas aku mencari dan mencari..jejak pon tak jumpa..
Sepi bila bukak fb die tak ade..
Takkan laa hari2 nak sembang dengan incik supervisor je..
Incik supervisor tu ponn dah naik bosan... =,=
Incik supervisor sibuk melayan perasaan jiwang2 die...
Kalau ade engkau wahai sahabat tidaklah sunyi hari2 ku bersama fb..
Tidaklahh selalu kena buli dengan incik supervisor...
Kemana kau pergi sahabat...
Cerita padaku apa yang terjadi...
Akukan setia menunggu kat fb..: ')
Kalau aku ada buat engkau tergores hati sahabat..
Aku menyusun sepuluh jari meminta maaf....sob3 :'(






P/S : Banyak perkara mahu aku bercerita....

TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: