Wednesday, February 15, 2012

Soalan Cepumas

Assalamualaikum ,


Aku sejak akhir-akhir nih tak tahan betul bila bapak punya ramai orang tanya soalan cepumas...aishh tau la tak sabar..tapi aku yang dengar dan mungkin terdengar nih tak larat dah nak dengar...


" bila nak keluar result hah?? "

" result keluar bila?? "

dan seangkatan dengannya....aishh =,= bukan la aku tak suka bila adanya soalan cepumas tu...tapi stress owww...mana laaaa adaa orang yang betoi2 tahu result keluar bila....pastuh bila dah tak tau masing-masing meneka atau pon buat ramalan sendiri...21 laa 22 laa 23 laa =,=

Takpa la kawan-kawan nanti adalah berita kat tv or kat surat khabar bagi tau...jangan panik-panik ye kawan-kawan...tau angpa semua excited nak merancang perjalanan korang lepas nih...sama la aku pon...hihi...



P/S : Hari-hari hadap soalan sama pon boleh kenyang oww..kenyang makan angin.. O.o

TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

2 Pendapat:

saye said...

ada jugak yg kate 16. Haha. Result besttt.. tu yg pakat x sabar tuu.. haha.

SyazZ Rina said...

haha..16 laa sgt laa kan..xde ponn..tau result best 2 xsabaq..hihihi