Saturday, March 10, 2012

I'm in Random Way

Assalamualaikum ,

: )



“If Allah knows any good in your hearts, He will give you something better than what has been taken from you"


(Surat ul-Anfaal, 8:70)




Ohh hari ni aku update pagi-pagi..haha! Selalu waktu-waktu macam ni aku...ermm...: D

Okeyh motif aku terupdate pagi-pagi ni sebab aku tak boleh tidur lena langsung bila terfikir masa depan aku..bila terfikir apa akan aku rasa bila tengok kawan-kawan aku pergi jauh dari aku..bila tengok mereka berjaya dari aku...bila tengok mereka tak mampu nak gembira untuk aku...bila aku terpaksa berpura-pura bahagia tengok mereka pergi padahal dalam hati penuh kejelesan dan menangis sehabis mungkin...bila saudara-mara bertanya pada mak aku dan mak aku hanya boleh cakap berlapik-lapik sebab taknak aku malu or sebenarnya mak aku mungkin...bila saudara mara fikir dan cakap nada yang simpati...bila saudara mara bagi macam-macam cadangan yang buat aku sendiri pening nak pilih yang mana...bila aku rasa nak mengamuk atau mungkin bebai dalam nak buat pilihan...atau lebih terbaik aku buat solat istikarah...aku tak kuat..nak menangis tapi tak ada air mata nak keluar....aku taknak simpati orang....nak berjaya memang susah bila aku sendiri tak pernah serius dan taknak berusaha...and i get a very well done LESSON! So macam mana nak hadapi dunia...untuk kali keberapa aku kecewa sebab salah aku sendiri??!! Ermm apa-apa pun hidup mesti diteruskan...Aku akan berfikiran positif mulai sekarang....Rezeki ada dimana-mana... : )





P/S : Aku harap aku tak akan putus asa ditengah jalan dengan ambil jalan singkat....kahwin dengan orang kaya...Haha! =,=





TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

4 Pendapat:

Fadzmie Mohamad said...

LOL. Ramai je yang planning nak kahwin dengan anak orang kaya. Tak payah susah2 nak pening kepala belajar. Haha.

SyazZ Rina said...

Haha..perancangan rapi tu penting..persediaan klu xlepas2 jugak ;P

poohrist said...

hahaha
jangan-jangan jangan tak kahwin..
orang kaya idamanku juga..
:)

SyazZ Rina said...

haha..mesti kahwin..kahwin dgn dato' muda..hahaha :D