Saturday, March 3, 2012

Tujuh Mac

Assalamualaikum ,


: )





Ehem2 dengan ini diumumkan tarikh untuk melihat anak bulan jatuh pada tujuh Mac. Kite akan beraya tak lama lagi yeyyy!!!

Oww yaa itu semua tipu! tipu! tipu! Maaf kerana membuat rasa terbazir masa membacanya..

So apa yang tujuh Mac sebenarnya nih?? Hurmmm ..7 Mac sebenarnya ialah tarikh yang amat penting sekali yang akan menentukan mood aku suram? duka? gembira? ceria? Yaaaa ianya adalah tarikh yang amat penting..Tarikh dimana RESULT STPM 2011 akan dikeluarkan. Result yang akan menentukan kemana hala tuju selepas nih..ke universitikah? ke rumah lagikah?? ohh sangat mengerikan..haaaaa!!!!!!!

Yaa kalau dah berusaha bersungguh-sungguh tak ada apa yang perlu ditakotkan...chill2....tapi bagi aku no chill2!! aku tak tau aku tak tau aku boleh dapat berapa...tak tau!!! tak tau!!! Ni yang mengerikan ni..Lepas tuh ada lah yang tanya eh result ko ape? result ko dapat ape?? Haaaaaa!!!! Tak mau bagi tau! Okeyh dah habaq siap2 nohh!! Hahaha!! ^^v


* Oww 7 Mac jugak merupakan birthdayy Piqahh!! Happy Birthdayy Piqah..aku wish awai..konfim orang first..hehe


P/S : Okeyh ke tak okeyh ke result..its okeyh try again..hahaha!! ^^v
TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: