Friday, March 9, 2012

Simple Note

Assalamualaikum ,


: )


Ohh hari ni tak tau nak buat apa..
Nak isi upu ntah tak reti nak isi sorang-soarang
Rasa macam semua u aku nak ambik..haha! Sori aku memang tamak! :P
Sejak-sejak dapt result tengok ramai yang dah tak on9
Ohh yaa mereka berkerjaya..sibuk dengan agenda kerja mereka
Tak macam aku rilek kool2! :D
So aku bosan..apa patut aku buat..ermm
On9 fb sama saja seperti aku tak mengonlinekan diri
Tiada yang menarik untuk aku teruja!Haha!
Hanya menglike-like status dan baca status orang
Ohh best kot!
Yaa tiada sebarang ucapan untuk aku difb selepas ambil result 
Haha! Ohh fahamkan apa aku cuba sampaikan..good2 :D
Dan aku tidak bosan melayan lagu diblog aku berulang kali
Well in love susah dibendung
Ceeewahhh..Haha! lepas off lappy aku akan nyanyi balik lagu ni
"Katakan kenapa kau buat malam ku sukar untuk tidur..."
Lalalalalalala~~ Just have fun with my feeling : )
Will miss youu deep deep deeply!!
:')
Ohh aku dalam mood cinta so kadang-kadang memang macam ni
Haha!
So apa yang aku nak sampaikan disini aku bosan!
Ok itu je : )






P/S : Aku jatuh hati padamu~~lalalala (aku tengah nyanyi)

TERIMA KASIH SUDI BACE :) SUKE? KLIK LIKE ;)

0 Pendapat: